Syasya Cengeng '
Bonjours!
Welcome here

Behind you booooooooooo .
Follow me . I will follow you back :P







Tagboard
Please be nice here


Credits
Thanks to them

Template by : Nurul Aini
Edit by : Liyana Izzati
Helper : Google|Adobe |Favim
Pey em er victims.


Hai assalamualaikum. Memberi salam itu sunat dan menjawab salam itu wajib :)
Dah lama jugak kot tak update blog almaklumlah batch 98's so kena ahh faham sikit. Hahaha so cerita kali ni pasal PMR. Kalau batch 98's dengar ni mahu berdebar jantung diaorang yelah lagi 3 minggu je kot nak pey em er. Guys, chillex. Kalau kita belajar tak nervous punya. Usaha doa dan tawakal. Minta semuanya pada Allah. InshaAllah, dia akan bantu kita. 

First sekali syasya nak minta maaf kalau ada salah silap andai penggunaan bahasa kurang sopan ke, ada sakitkan hati korang ke, caci ke hina ke tersombong ke apa pun segalanya ter mohon diampunkan segalanya. Kita ni hanya manusia biasa. Insan yang lemah. Insan yang tak pernah lari dari melakukan kesilapan. Sedangkan nabi ampunkan umatnya, apatah lagi kita hamba yang kerdil ini. 


To my family, halalkan makan minum doakan kejayaan anak sulung mu ini ye. InshaAllah syasya akan membawa kejayaan untuk kalian. Ini lah caranya untuk membalas jasa baik mama ayah. Segalanya aku serahkan kepada yang maha besar. Hm, nervous juga sebenarnya nak amik pey em er ni. Takut gementar semuanya ada ahh. Percubaan haritu pun cukup cukup makan. Math dan Sejarah jee kena kuasai lebih lagi. 

3 minggu ni cikgu asyik push semua form 3 ya Allah stressnya. Gerak gempur, revision balik dari form1 and form2. Ya Allah, mudah mudahan aku boleh menghadapi peperangan ini. Ini semua untuk masa depan yang akan datang. Kena perah otak pehh memang tak bole blurr. Kena straight je minda kena sentiasa terbuka. 
Lepas ni dah tak boleh gelak gelak dalam kelas. Buku mesti kena bawa kemana jee. Hm hadkan penggunaan phone dan laman sosial. InshaAllah, kalau nak berjaya kita kena lah berusaha bersungguh sungguh. 

Kepada semua calon PMR, saya doakan yang terbaik untuk awak semua 8A's dan 9A's. InshaAllah  ameen :') Buat kawan- kawan ku di smk dato abu bakar baginda, sori kalau ada sakitkan hati korang ke, bermusuhan lama sangat ke, berdendam ke, buat korang terasa ke, sori sesangat. Buang yang keruh kita ambil yang jernih. Goodluck semuanya :) 

Doakan Nur Syasya Batrisyia Binti Es Fadzli mendapat 8A's dalam PMR. Ameen :')


Thanks for reading. Please leave a comment.