Syasya Cengeng '
Bonjours!
Welcome here

Behind you booooooooooo .
Follow me . I will follow you back :P







Tagboard
Please be nice here


Credits
Thanks to them

Template by : Nurul Aini
Edit by : Liyana Izzati
Helper : Google|Adobe |Favim
New school :(


Assalamualaikum . Hai :))
Untuk berbulan bulannya saya tidak mengupdate blog hehehe busy dong . Actually nak bagitahu something tapi sebelum tu 'Sorry ye awak tipu awak . Actually saya taktahu nak cakap macam mana yang saya dah pindah sekolah . So , saya nak explain kat awak perkara sebenar' to Muhammad Ainnuddin .

Actually aku memang sekolah Saujana Impian pada mulanya tapi hari pertama pendaftaran sekolah tu cakap takde kelas Perdagangan . Aku nak kelas perdagangan jugak taknak ERT ataupun ET . So , ayah suruh buat permohonan amik kelas ERT . I said No No No . Terpaksa ikut kehendak ayah sebab nak balik rumah pun dekat . So it's up to you lahh ayah -..- Then sekolah lahh Saujana Impian . Seriously kena buli dengan china budak sekelas aku . Luka hidung kena tolak dengan dia sampai jatuh so setiap kali balik sekolah mesti nangis . Hahahaha k mengada dah form 3 nak menangis bagai . And disebabkan perkara ni lahh always bertengkar dengan my parents . Semua benda aku salahkan mereka . I'm sorry ibu and ayah . Tak lama lepas tu ayah cakap 'Nak pindah sekolah tak ?' And muka aku pun happy gegila gegilanya . Okayy lahh then buat pendaftaran kat Sekolah Menengah Kebangsaan Sultan Abdul Aziz Shah , Kajang . Nampak kerek doo budakbudak situ but it's okay lahh . Then terserempak dengan Ashraf Aimman . Budak sekolah lama aku tu tak sangka satu sekolah . Dulu sekolah lama tegur pun tak pernah apatah lagy senyum tapi sekrang bila jumpa asyik tersengih macam apa jee doo --' Hahaha k

Then masuk kelas tu . Okayy ahh jugak ada budak kerek , ada mamat handsome ada peminat korea dan ada yang suka menjerit especially perempuan . Hahaha pastu aku rehat dengan sekumpulan pengawas untuk two days jee then aku tak selesa lepak dengan diaorang sebab diaorang kan ada geng so malas nak ganggu pastu aku kenal dengan Siti Nur Ain . So aku selalu lepak denga dia jelahhh . One month dah aku sekolah aku jadi budak pendiam budak baik budak skema . Ughh seriously impossible hahaha bak kata budak sekolah lama aku . Pejam celik pejam celik two month sekolah . I dah ada geng you alls . Hahaha lepak sama ponteng koko yeahh . Mereka owesomeeeeeeee ~ Adilla , Siti Nur Ain and Aieyn . Otak masuk air lepak dengan mereka . Alhamudillah dua bulan sekolah saas aku rasa okay sikit dari sekolah kat Saujana Impian tu . But the best ever and ever school adalah sekolah lama aku Sek Men Keb Dato Abu Bakar Baginda rindu dengan Aida , Afiqah , Syazana , Massy , Acah , Munirah , Iman , Aimman , Kimie , Alesya , Liyana , Nuwairah , Twins , and dll :'))

So sekarang dah tiga bulan okayy jee tapi still rasa malu nak lepak lepak dengan diaorang . Hahaha untuk awak sorry kay sampai sekarang tak bagitahu . Try nak explain tapi taktahu cemana nak explain :D So ini haa saya dah explain dahh .


Thanks for reading. Please leave a comment.