Syasya Cengeng '
Bonjours!
Welcome here

Behind you booooooooooo .
Follow me . I will follow you back :P







Tagboard
Please be nice here


Credits
Thanks to them

Template by : Nurul Aini
Edit by : Liyana Izzati
Helper : Google|Adobe |Favim
Five.Twelve.TwoThousandTwelve ^^


Assalamualaikum and selamat pagi . Semoga hari ini anda lebih ceria dari semalam :)
Pejam celik pejam celik tak lama lagy sekolah akan buka , right ? Maybe bagi korang lambat lagy sekolah nak buka but for me sekejap jee masa berlalu and tak lama lagy diumumkan sekolah telah dibuka semula .
Mwahahaha , so tanpa melengahkan masa untuk aku lebih mengarut , aku tahu diantara korang yang mesti kaki online , kaan ? Mwehehehe , aku tahu itu . Almaklum lahh , cuti sekolah . Pagi petang siang malam asyik menghadap laptop .

Cuti sekolah ni memang bosan lahh sebab duduk rumah jee and membazirkan elektrik jee . Ayah tak kasi nak keluar pergy rumah kawan-2 and hangout kemana-mana . I don't know why sebab ayah tak faham umur macam aku ni macam mana ? That's why dia kongkong aku kat rumah ni . Aaaargh , malas nak emosional sangat lahh . Disebabkan ayah tak kasi aku kemana - mana so lebih eloknya kalau aku membzirkan elektrik seperti online dari pagi sampai ke tengah pagi .

Hahaha , k kalau korang mahu add aku kat facebook and skype add lahh yee :)
Kalau korang follow mahu follow saya di twitter and ask.fm pun bolehh :)





CLICK PADA GAMBAR UNTUK TUMBESARAN !!!



Thanks for reading. Please leave a comment.