Syasya Cengeng '
Bonjours!
Welcome here

Behind you booooooooooo .
Follow me . I will follow you back :P







Tagboard
Please be nice here


Credits
Thanks to them

Template by : Nurul Aini
Edit by : Liyana Izzati
Helper : Google|Adobe |Favim
1 Months 3 week T.T

Assalamualaikum and morning :)
*bersin* hmmmm . Bersawang betul blogg aku ni . Almaklumlah , dah lama tak update . School holidays is back . Cuti yang agak lama dan membuatkan aku rindu pada crusshh di sekolahhh *wink wink* Tanpa melengahkan masa mari kita sama - sama membuka mata tegakkan badan and baca what apa yang syasya nak cerita :')

Actually , kemungkinan besar syasya akan pindah jauh dari sekolah . I mean , pindah sekolah :'( Ya Allah , gila sedih nak tinggalkan sekolah tu . Sekolah yang sporting , rock , and macam - macam lagy lahh ~ Dah 2 Tahun menjadi penghuni tetap dekat sekolah situ tetiba kena pindah - randah bagaaai . Ya Allah , dekat skeolah baru nanti ada ke kawan-2 yang gegila macam Syazana , Aida , Massyirah , Acah , Afiqah , Aimman , Alesya , Liyana , Kimie , Hijri , Iman Nasrul and semuanya lahh ~ Ada ke ? Ada ke ? Takde ~ Hmm , ada ke cikgu-2 yang sporting , tak kisah homework siap tak siap . Ada ke ? Ustazah Haliza , Cikgu Suzila , Cikgu Rafidah , Teacher Juliana , Teacher Juliawati and bagai lagi ~ Takde weii cikgu macam ni .
And , dekat sekolah baru nanti ada ke tempat nak lepak . Tempat nak dating . Tempat nak usha crusshhh . Ada ke ? Semua tu takde . Hanya smkdabb jee ada :'(

Hmm , kepada kawan-2 yang sedang baca ni pergy toilet sekaraaaaanggg ~ Cuci muka kalau anda nangis :) Untuk Syazana and Afiqah , thanks bengek jadi kawan aku ~ Kawan aku yang gegila sporting . Kawan yang setia mendengar kalau aku menjerit , buat perangai annoying , tarik tudung , cubit pukul . Semua itu hanya guraun semata - mata :')
Untuk Aida , Massyirah , Liyana , Alesya and Alya kalau kornag melawat blog aku thanks kerana sudi mendengar aku nyanyi lagu jiwang karat , kacau korang time belajar , melalak dekat tempat korang and nanti siapa yang nak ajar aku math , Alya ? Siapa nak ajar aku math , science wahai Alesya and Massyirah ? Siapa yang aku nak kacau kalau orang tu tengah tidur haa Liyana ? And , siapa tangan yang aku nak peluk , berguling - guling dekat luar kelas , keluar kelas , pergy tandas , lepaaaak and menjadi geng kacau orang wahai Aida ? Siapakah ?

Aida , nanti kalau akhir tahun siapalah yang aku nak ajak merayau satu bangunan , simbah air dekat toilet , usha kau punya crush , usha aku punya crush . Temankan aku pergy tandas and dengan siapa aku nak cakap perkataaan 'BERAK' :D . Semua itu takde ~

Bye dabb and hello new schooooooooooooool . Nice to meet you and please be nice to me :')

Aida , nanti tolong kacau Massyirah and Alesya kalau diaorang tengah buat homework . And , Masyirah everyday kau kena cakap perkataan berak kalau aida asyik nak pergy toilet jee . To , Alesya a.k.a kakak angry birds nanti kacau and terkerjutkan Liyana kalau dia tengah tidur . Alya pulak , study hard and study smart . Alesya , nyanyi lagu jiwang kalau cikgu tak masuk kaayyy :') Syazana and Afiqah lepas ni takde dah muka korang yang selalu pergy kelas aku ~ Untuk Aimman a.k.a my balaci buat kali terakhirnya YUAMRAN ! Byee guysssssss :')

Amik tisu kalau korang nangis buat kali kedua :D . Syazana , Acah and Massyirah selalu skype kaayy . Tapi , next year aku jarang online well , aku kaan pelajar berthauilah kena selalu belajar . Weekends jelah kita skype-ing ehhh ~ Aida , belilah webcam bolehlah kita skype ~ . Feyka , kalau orang video call tu boleh tak angkat . Selalu dia 'decline' ohh ~ Tembak dekat blackshot nak ? -.-




Thanks for reading. Please leave a comment.