Syasya Cengeng '
Bonjours!
Welcome here

Behind you booooooooooo .
Follow me . I will follow you back :P







Tagboard
Please be nice here


Credits
Thanks to them

Template by : Nurul Aini
Edit by : Liyana Izzati
Helper : Google|Adobe |Favim
TwentyFiveJulyThoThousandTwelve .


Assalamualaikum honey ,
Okayokay , macam mana dengan puasa ? Alhamdullilah , buat masa neh takde yang tertinggal --' Kihkih . Actually , taktahu nak tulis tajuk apa ? So , inilah jelah yang boleh buat tajuk . Okay - okay malas nak cakap banyak , jomm kita berekenalan dengan member syasya dulu .

Yang paling pendek pakai jam hijau tu nama dia Nur Afiqah Aqilah Bt Khairunizam | 14 tahun . Syasya kenal dia time sekolah rendah lagi . Masa kitaorang darjah 6 . Dia neh kira pelajar baru lah . So , alhamdullilah sampai sekarang masih mengeratkan silaturahim lagi . Sahabat Sejati neh . Semua rahsia dia dalam genggaman . Dia neh selalu menjadi orang kedua syasya share rahsia . Lupa nak cakap , dia hotstuff :) Ramai peminat bhai dekat sekolah . Tak jelly langsung . Sayang kau lahh pendek :* Bila bosan , rumah dia lah saya kunjung !!!:)

Yang sebelah dia tu , nak katakan tinggi berapa inci jerr ketinggian dia dengan syasya . Okay , budak tu nama dia Syazana Najiha Binti Sedik . Selalu juga ejek dia Sidek and pocong --' Kenal dia baru lagi . Tahun lepas ! --' Padahal satu sekolah since darjah 1 lagi . Budak pemalu lah katakan . Di mana ada dia disitu ada saya . Meet jer kitaorang huru hara tempat tuu . Orang pertama saya bgtau my secret . Sayang kau lahh senget :* Bak kata Azira Aiza , kulit dah sama . Cara lipat tudung dah sama . Semuanya dah nak samalah . Perbezaannya , tengok lah saya pendek dia tinggi --'\

Budak pendek baju merah tu saya lah orangnya . Kuat menjerit dalam kelas and selalu buat huru hara . Dia annoying tauu . Hati hati jumpa budak baju merah tu .

Last sekali tu , LALAT ! I'm just kidding --' Nama dia Nur Hidayah Mohamed . Saya selalu ejek dia Lalat . Astaghfirullah , sorry ! Panggil jer bengek neh Dayah . Apa dia kisah . Dia selalu buat lawak kalau saya badmood :) Macam macam lah kelawakkan yang dia buat . Kenal dia since form 1 . Selalu berperang dekat twitter . Okay , sayang kau jugak lah bengek :* Kalau nak makan bila ada lalat saya and Syazana mesti gelakgelak and I always marah !:) Dia rock and sporting bengek --'

Ayat kami : Bengek , Senget , Bangang , Vangang , Bongok , Cehh , Biarrr , Kau suka tak ? and Seekaaaraaangggg !!! --'

Sayang korang lah bengek . Budak senget yang selalu happy --' 


Thanks for reading. Please leave a comment.