Syasya Cengeng '
Bonjours!
Welcome here

Behind you booooooooooo .
Follow me . I will follow you back :P







Tagboard
Please be nice here


Credits
Thanks to them

Template by : Nurul Aini
Edit by : Liyana Izzati
Helper : Google|Adobe |Favim
Selamat Berpuasa .

Assalamualaikum . Hello bro ^^
Okay , post kali neh ringkas jee wehh . Malas nak tulis panjang - panjang . Saya takde mood nehh . Memandangkan harini 30 syaaban and and esok satu ramadhan , saya nak bagitahu

Selamat menjalani ibadah puasa . Jadikan puasa tahun ini lebih bermakna dari sebelumnya . Selamat menjalani ibadah puasa . Banyakkan bersabar , berdoa dan paling penting always remember Allah .
Lupa pulak yang satu neeh . Saya tahu korang jeles . 30 syaaban neeh saya cuti . Syokk habis . Korang ada ? K , annoying -,- Sorry awak . Tak bermakna nak buat macam neh pun . Apa apa punn habiskan puasa tau . Tak habis takde ruit raya yee :))

Puasa habis tau . Bila puasa habis , raya punn syokkkkkkk !! Jangan lupa raya rumah saya . Byee awak . Selamat berpuasa warga facebook , twitter , blogger and tumblr :')



Thanks for reading. Please leave a comment.