Syasya Cengeng '
Bonjours!
Welcome here

Behind you booooooooooo .
Follow me . I will follow you back :P







Tagboard
Please be nice here


Credits
Thanks to them

Template by : Nurul Aini
Edit by : Liyana Izzati
Helper : Google|Adobe |Favim
Saya rumah merah .


Assalamualaikum . Hai awak - awak --'
K , serious saya tak tahu nak cerita apa ? Memang otak buntu laah kaan nak tulis tajuk apa ? Sorry tau awak semua . Sekarang neeh saya dah tak berapa nak layan blogg sangat sebab itulah taktahu nak story apa ? Sekarang neeh saya banyak luahkan perasaan dekat twitter and my new account , TUMBLR ! Trarara , saya dah malas nak layan twitter daah . Sorry yee . 

Awak , kalau awak nak follow twitter saya kaan . Follow laah . Jangan malu - malu . Saya tak suka yang pemalu neeh . Nak follow tumblr saya punn I don't care ! Follow laah kalau korang mahu . Kejap ! Serious , saya paksa korang follow . Taklah , saya tak paksa punn . Kalau rasa nak follow , follow laah . Lupa nak cakap lagi , harap minggu kerja saya buka skype jee . Korang boleh jugak untuk add . Saya letakkan account saya dekat About Me tauu . Follow tau semua . Tak follow , esok saya tembak awak semua .

Rumah merah menang tempat kedua . Kira okay apa ? Saya masuk acara tapi setengah jalan pancit sudaah . Itulah saya . Maaf merah saya buat awak kecewa . Sayang merah :*
Go merah Go :* Terlebih sudaah .


Thanks for reading. Please leave a comment.