Syasya Cengeng '
Bonjours!
Welcome here

Behind you booooooooooo .
Follow me . I will follow you back :P







Tagboard
Please be nice here


Credits
Thanks to them

Template by : Nurul Aini
Edit by : Liyana Izzati
Helper : Google|Adobe |Favim
Three months I moved .

Keep calm.
Assalamualaikum and hai :)
Maaf sebab saya dah lama tidak update story . I'm busy guyss :) Busy with my homework , twittter and now busy with tumblr :) Tlalala ~ Kay , nevermind . Kay , sedihsedihsedih :'( Ada sedikit kesedihan dalam masa tiga bulan neeh . Everything is gonee :'(

Kay , tiga bulan neh saya akan stay dekat bangi and kajang . Then , hangout with my friends . Yeah ! Dato Abu Bakar Baginda . Yeaa , i will miss you . Mama . Cik Eta . Darwish . Mak Su . Insyirah . Afiqah . Massyirah . Kimi . Adha . Aida . Aimman . Syazana and lain - lain . I will miss you guys :'( Mesti syasya rindukan semuanya . Tiga bulan tu macam tiga hari je akan tinggalkan semuanya . Tiga bulan tu bukannya lama . Sekejap jee weeh . Hm , lepas neeh semuanya akan menjadi sweet moments :)

Bekejaran dalam kelas dengan Adha . Usha budak kelas 2Bestari , kaan Aida . Borak dalam kelas kaan Massyirah . Cerita pasal editblog kaan Liyana . Buli anak Yuamran . Lepas neeh siapa lagi nak minta RM1 dengan aku kaan Kimi . Semua tu akan menjadi sejarah . Semua tu akan habis dalam masa 3 bulan neehh jee . Syazana , tempat aku meluahkan perasaan suka dan duka . Massyi and Aida punn . ABC , ABH , ABM  ! Whatever . Aku akan rindukannya .

Kay , Afiqah . Maaf saya selalu buli awak . Rumah awak tempat saya melepak . Bilik awak akan saya sepahkan . Lepas nehh , saya and family akan pindah ke Kuala Lumpur dan saya akan sekolah dekat sana :'(

Bye Bangi . Bye Dabb . Bye school . Bye bestfriends . Bye guyss :)
Tiga bulan neeh saya nak enjoy and happyhappy dengan anda semua . You guys sporting and best for mee :) You guys rockkkkkk !




Thanks for reading. Please leave a comment.