Syasya Cengeng '
Bonjours!
Welcome here

Behind you booooooooooo .
Follow me . I will follow you back :P







Tagboard
Please be nice here


Credits
Thanks to them

Template by : Nurul Aini
Edit by : Liyana Izzati
Helper : Google|Adobe |Favim
Sweet moments :)



Assalamualaikum w.b.t.
How are you ? Macam mana dengan percutian korang --' Everything semuanya okay yea . Hm , nanti balik jangan adanya yang patah kaki lah , patah tangan lah . Mata takde lah . Thehe , kang takbest pulak pergy sekolah dalam keadaan macam tu . Jangan ronda moto lajulaju sangat . K stop ! Bukan yang ini saya nak ceritakan . Saya nak cerita pasal lain . Baca tau .

Seminggu yang lepas :-
Pergy selayang sebab ibu ada buad kenduri . Jyeahh ! Meet Amin . Ya Allah , makin lama makin tinggi . Aku dengan dia ukur , aduhh aku aras perut dia . Thehe ^^ Memang tinggi lah dia tu . Macam bapak orang pun adalah . Then , ada bacaan doa . Lepas tu aku dengan Amin berborak dengan cerita yang tidak sepatutnya diborakkan . Budak kecil pun kena halau dengan cerita kitaorang . HAHA .

Pergy Kuantan memang lah . Kecut segalanya . Mandi Pantai , Kolam and Sungai . Buad BBQ ! Takboleh dilupakan , tengah - tengah sungai tu kaki aku kejang . Memang bangga lah ! Lepas tu nak ke air terjun ada batu yang banyak . Nak jugak lalu dekat batubatu tuu . Bukan nak jalan dekat air . Naik bukit bagai . Kerja susah --' Tidur pukul 10 malam . Bangun 6 pagi . Adoii . Liat bebenar mata neh nak tidur pukul 10 bangun pukul 6 .

Wall to wall dengan massyirah , syazana , hidayah , feyka and aimman dekat facebook . Chatting dengan kawan lama . Tweet - tweet dengan aimman and kak aena . Games ourworld . Terbaik dari ladang . Thanks Amin sebab requestkan untuk aku . Tujelah kott .

Syasya berharap sangat sebelum habis cuti sekolah dapat meet Amin . Ada something yang syasya nak bagi dekat dia . R---A----H---S---I---A . Sebelum cuti sekolah jugak , semuanya berakhir dengan kegembiraaan sebab start sekolah mungkin bermulanya dengan kesedihan . Kalau takfaham buadbuad faham .



Thanks for reading. Please leave a comment.