Syasya Cengeng '
Bonjours!
Welcome here

Behind you booooooooooo .
Follow me . I will follow you back :P







Tagboard
Please be nice here


Credits
Thanks to them

Template by : Nurul Aini
Edit by : Liyana Izzati
Helper : Google|Adobe |Favim
Teachers day and birthday cutegirl .



Assalamualaikum and Hello guyss :) Happy teachers day today .
Okay - okay - okay , banyak sebenarnya saya nak storry morry nii . Tapi , masa tidak menginzinkan lahh . Kihkih . Saya dapat post sekejap jee . Yelahh , saya nak kena study lah pulakk . Esok nak exam . Wish me luck kay ?

Sambutan hari guru tahun nii kita ada Red Carpet gytuu . Hohoo , bestbest . Macam pegy event yang special gytuu . Kahkah . Then , ada penyampaian sajak daripada Cikgu Hamidah . Nyanyian daripada cikgu - cikgu semua :) Hm , tidak lupa juga ada persembahan daripada pelajar . Cuma nasyid jee tidak menyanyi harini . Ada persembahan guitar . Keyboard . Macammacam lahh . Cuma saya jee takjoin sangat . Kami ukur jalan beramai - ramai . Kahkah .

Hm , lupa nak cakap . Hari nii kann birhday kawan saya . Nama dia Massyirah Amira Binti Kushairi . Saya satu kelas dengan saya . Saya duduk sebelah dengan dia dalam kelas . Saya selalu share secret dengan dia . Saya selalu kacau dia . Saya selalu nyanyi lagu What Make You Beautiful dengan dia . Saya selalu jalanjalan dengan dia . Hm , saya selalu dengan dia . HAHA :D Tidak lupa juga Aida . Soo , Happy Birthday Budak . Birthday kita beza sebulan je . Kau 16/5 . Aku 16/6 . Lupa nak cakap berat kita punn beza satu . Kahkah . Aku 36.5 kg . Kau 38.5 kg . Aku memang bangga lahh . Thanks for evertyhing . Kau memang rockerssss buad akuu :D


Happy Teachers day . Maaf cikgu . Saya takde hadiah nak bagi cikgu . Sorry sangatt :)


Thanks for reading. Please leave a comment.