Syasya Cengeng '
Bonjours!
Welcome here

Behind you booooooooooo .
Follow me . I will follow you back :P







Tagboard
Please be nice here


Credits
Thanks to them

Template by : Nurul Aini
Edit by : Liyana Izzati
Helper : Google|Adobe |Favim
Happy . 2weeks without homework .

Assalamualaikum and hai semuanya . Hm , anda semua mesti seronok kann harini . Kann ? Jawab dengan jujur . Mesti ada yang menjerit dalam kelas . Ada juga yang main baling - baling tepung . Ada juga yang menangis . Hm , tak kisah lahh semua tuu . Apa yang penting harini adalah saya bergelak ketawa sebab harini lastday school , sebab saya dah keluar dari kandang . I mean , dah habis exam so boleh outing . And last sekali , saya cuti tanpa 10homework . Ada juga homework , tapi satu je . Hehe :) Jealous lettuw ~

Soo , korang cemana lastday school harini ? Hm , tak kisah lahh macammana pun , yang penting bukan cuti sekolah dua bulan punya . Hanya cuti sekolah dua minggu sahaja . Kihkih . Ahakss ~ Cuti ni korang pegy mana ? Kalau pergi jalan - jalan nak ikut boleh ? Kihkih . Actually, syasya pun outing nanti . Pergy outing dengan kawan . Alamanda and One Utama . Seriously , tak bgtau family lagii .


Tuu jelahh posting kita pada harini . Saya nak ucapkan Selamat Bercuti kepada krang semua . Siapa yang balik kampung tuu kann , saya ada pesanan ni . Naik kereta baca doa , semoga sampai ke destinasi yang ditujui . Ingatlah orang tersayang :) k mengarut .

Wassalam ~
Kbyee :) Muahh *Love you all .



Thanks for reading. Please leave a comment.