Syasya Cengeng '
Bonjours!
Welcome here

Behind you booooooooooo .
Follow me . I will follow you back :P







Tagboard
Please be nice here


Credits
Thanks to them

Template by : Nurul Aini
Edit by : Liyana Izzati
Helper : Google|Adobe |Favim
Rimas lahh aku .


Assalamualaikum and selamat sejahtera .
Kay , maafkan saya kalau saya dahh delete semua post lama saya and maafkan saya juga sebab privatekan blogg . Untuk pengetahuan korang , saya nak delete lah account blogg nii :)

Kay , baca tak post yang dekat atas tuu . Maksud saya kaan , adalah budak kelas saya ni dia duduk di barisan terakhir belah kiri barisan keempat . Kay , saya nak bagitahu yang saya benci dengan perangai dia . Sorry lah apa yang saya cakapkan ni , dia tak habis - habis nak ganggu saya . Asyik - asyik cakap Bila nak online ? Hello , daripada aku online baik aku tidur . Lagi ada faedahnya . Bila dah online banyak notification about him . Dia tag gambar saya ke photos dia . Dia send laguu . Dia wall saya . Dia send relationship request . Apa semua nii ? Saya taksuka lah . Rimas tahu tak ? Apa saya nak buad ? Saya taknak semua tuu . Sorry to say , aku taksuka kau .Aku tak suka kau layan aku macam ni . Aku ada orang lain yang jauh lebih baik daripada kau . Kalau kau tak percaya kau tanya Khairil and Aimman . Maybe diaorang tahu aku suka siapa ? Kau juga boleh tanya Massyirah . Diaorang tahu . Please , jangan kacau hidup aku . Jangan message dengan aku . Jangan chatting dengan aku . Aku taksuka lah . Ada someone else yang aku suka . But , not you . I'm sorry .

Saya juga taknak awak ganggu saya sebab saya nak belajar . Saya nak study . Saya nak fokus kaan kepada pelajaran saya . Please , jangan kacau saya lagi boleh tak ? I hate it .

For you : Baik kau hentikan semua ni sebelum aku benci kau . Sebelum aku privatekan facebook aku untuk kau . Jangan kacau aku boleh tak ? Jangan chat dengan aku . Aku taksuka . Aku taksuka kau message and chatting dengan aku . Hanya seseorang tu sahaja yang boleh message and chatting dengan aku . Kalau kauu , no way ! I'm sorry . Aku terpaksa buad semua ni sebab aku rimas layan kerenah kau yang mengada - ngada --' Puihhh !! AKU NAK STUDY BUKAN BERCINTA .



Thanks for reading. Please leave a comment.