Syasya Cengeng '
Bonjours!
Welcome here

Behind you booooooooooo .
Follow me . I will follow you back :P







Tagboard
Please be nice here


Credits
Thanks to them

Template by : Nurul Aini
Edit by : Liyana Izzati
Helper : Google|Adobe |Favim
Mulut manusian kan .

Tumblr_m2x9dqlbjb1rsf9uno1_500_largeAssalamualaikum and selamat sejahtera :)

Kay , tajuk kita kali ni kan , kedengkian . Okay , tadi baru dapat satu berita dari kawan sekelas kita , ada gossip pasal kita . Astaghfirullah , satu - satu gossip melanda diri ini . Lama - lama boleh dapat gelaran Ratu Gossip . Puihh --' Kay , kita dapat satu berita about Nuzul . Alahaii , Nuzul nak buad relationship request dengan kita . Atoto , sejak dari tu kita delete relationship request tu . Lagipun saya tak suka and tak berminat nak buad fake relationship . Kihkih .

Ada pulak gossip pasal saya rampas kawan . Puihhh --' Rasa nak tampar jee mulut orang tuu . Alahaii , tak payah cakap siapa kan . Saya sudah tahu dahh . Nii biasanya mulut budak KAA lahh . Alahaii , pasal saya dengan Massyirah and Acah . Ada yang menyatakan saya rampas Massyirah daripada Acah . Terima kasih cakap macam tuu . Taktahu diam sudahlah . Taktahu kenapa saya kawan dengan Massyirah . Korang taktahu kenapa saya selalu lepak dengan Massyirah . Thankyouu awak memandai mereka cerita . Saya hargai itu :) Muahhh .

Then , satu lagi berita yang menyatakan saya suka budak Form 1 . Budak nasyid . Tuihhhh diaa --' Orang yang sama juga . Malas saya nak cakap siapa kan . Dia cakap yang saya nii selalu menggedik dengan budak Form 1 . Hello , takkan nak bercinta dengan budak Form 1 kott . Agak lahh wehh . Budak Form 1 tuu pun dah couple . Kawan saya jugak . Takkan lahh . Tak mungkin :) Terima kasih sekali lagi ye awak . Saya amat menghargai .

Tuu jelah kott gossip baru - baru nii . Kalau ada lagii saya share dengan bloggingg saya yee . Hm , apa apa punn saya terima dengan seadanya . Saya kuat untuk menghadapinya . Jangan risau . Ya Allah , kuatkan lah hambamu ini .

Bak kata Aaron Aziz yang handsome lagi kacak tu kann , mulut manusia kann . Kita tak boleh nak tutup . Soo , terima dengan seadanya . Soo , saya terima sahaja lahh . Nak buad macam mana kan . Saya cuma nak cakap Terima kasih kawan . Saya amat menghargai ituu . Sayang awak , muaahhhhhh . Puihhhh , bengang pulak akuu --'


Thanks for reading. Please leave a comment.