Syasya Cengeng '
Bonjours!
Welcome here

Behind you booooooooooo .
Follow me . I will follow you back :P







Tagboard
Please be nice here


Credits
Thanks to them

Template by : Nurul Aini
Edit by : Liyana Izzati
Helper : Google|Adobe |Favim
Finish already :)

Assalamualaikum and Hai .
Okay , saya nak bgatu something ni . Minta perhatian semuanya . Alhamdullilah , semuanya dah settle . Okay - okayy . Masalah kita dengan Nuzul . Hm , dia pegy bgatu satu duni yang saya suka diaa . Puihh , perasan . And , akhirnya saya buad pengakuan dekat facebook yang saya tiada apa - apa hubungan dengan Nuzul punn . Dia yang mereka cerita . Hehe , saya setia aww >.<

Soo , segalanya sudah berakhir . Dia minta maaf dengan saya . Tapi , bukan sekarang . Hati saya belum boleh berlembut dengan perangai dia . Saya masih trauma !

Kihkih . Noow , I'm happy . Thanks Alesya Husna , Massyirah and Liyana . Everything is settle .


Thanks for reading. Please leave a comment.